Hei
Nå skal jeg prøve å vise et bilde av hva jeg holder på med i løpet av året. Det handler om ulike hobbyting, ja alt mulig stort og smått. Kanskje du har en idè til meg?

Håper du vil legge inn en hilsen til meg og kanskje vise meg hva du holder på med.

Hilsen
Translate my blog!

søndag 14. februar 2010

Veska er ferdig

Endelig er veska ferdig. Jeg gikk på kurs hos Anna Malin på Lille Stasjon. Dette er en veske laget av 8 blokker med 9 patch maple leaf, og i tillegg 4 kvadrater med bunnfarge som danner bunn i veska. Fargene mørk brun og lys beige ble kjempefine sammen.

Anbefaler alle å ta dette kurset, se på hjemmesiden til Lille Stasjon. Det er satt opp et kurs denne våren.


Takk til Anna Malin som hjalp til med veska. Hadde ikke fått den ferdig uten hennes hjelp.


1 kommentar:

  1. Kjempefin er den :)
    Gleder meg til kurs om en uke! ...og håper på en veske som nesten blir like fin som din :)
    Anna Malin er dyktig ja, og det er du og!

    SvarSlett