Hei
Nå skal jeg prøve å vise et bilde av hva jeg holder på med i løpet av året. Det handler om ulike hobbyting, ja alt mulig stort og smått. Kanskje du har en idè til meg?

Håper du vil legge inn en hilsen til meg og kanskje vise meg hva du holder på med.

Hilsen
Translate my blog!

søndag 14. februar 2010

Toalettmapper

Hos Anna Malin har jeg lært å lage flotte toalettmapper. Disse er enkle å lage. Bruker glidelås i metervare, og man kan lage den så stor man vil. Dette er to små mapper jeg laget til jentene mine. De er fylt opp med hårstrikker som de har med i sekken sin.

Gå inn på hjemmesiden til Lille Stasjon. Der ligger det flere flotte eksemplarer. Her er det fritt fram for fantasien. De har også satt opp kurs på dette våren 2010. Kan virkelig anbefale dette.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar