Hei
Nå skal jeg prøve å vise et bilde av hva jeg holder på med i løpet av året. Det handler om ulike hobbyting, ja alt mulig stort og smått. Kanskje du har en idè til meg?

Håper du vil legge inn en hilsen til meg og kanskje vise meg hva du holder på med.

Hilsen
Translate my blog!

torsdag 18. februar 2010

Da er jeg klar for å lese en god bok

 Denne har jeg lenge gledet meg til å lese, og jeg har hørt så mye god omtale om den at jeg allerede har gitt den bort i gave. Boken handler om to kvinner og deres bekjentskap, eller skal man si vennskap. Veronika er en ung forfatter som søker ensomheten for å bearbeide sorgen sin. Hun flytter inn i et hus, men i nabohuset har Astrid lagt merke til sin nye nabo. Astrid som er en eldre kvinne har en forhistorie som preger henne og som også har preget hele livet hennes. Veronika og Astrid utvikler et meget spesielt vennskap og boken beskriver dette på en fortreffelig måte.

Jeg kan virkelig anbefale denne boken. Jeg er i gang med å lese den for andre gang og det blir sikkert ikke siste gang heller.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar